dilluns, 10 d’abril del 2023

AQUELL QUE ESTIMEU ESTÀ MALALT

Full diumenge 26 de Març 2023 ---  Fulls mes de Març 2023 -- Fulls mes d'Abril 2023

26 de Març de 2023

DIUMENGE V de QUARESMA

Il#lustració: A. Daufí, cmf

Jo soc la resurrecció i la vida, diu el Senyor;

els qui creuen en mi, no moriran mai més.

 

Evangeli Jo 11,1-45

 

Jo soc la resurrecció

i la vida

 

   AQUELL QUE ESTIMEU ESTÀ MALALT

   Marta i Maria, germanes de Llàtzer envien un avís a Jesús, i diu l'evangeli, que Jesús "es commogué profundament i es contorbà, i se li negaren els ulls".

   Aquí apareix la gran sensibilitat de Jesús. Les dues germanes no li demanen que el seu germà.

Es limiten a presentar-li la situació en què és troba Llàtzer era mort i ja feia quatre dies. Però diu l'evangeli que Jesús: "Cridà fort: Llàtzer, vine a fora. I el mort sortí"

L'escena de l'evangeli acaba amb aquesta afirmació de Jesús: "Jo soc la resurrecció i la vida".

I ens diu que tot seguit preguntà a Marta: "Ho creus, això?"

Aquesta és la pregunta també que ens fa a nosaltres avui.

I tant de bo que sapiguem respondre com Marta: "Sí, Senyor jo crec que sou el Messies, el Fill de Déu.

Llavors, no sols ressuscitarem, sinó que sabrem ser, com un altre Crist, portadors de vida i de resurrecció al nostre entorn.

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada