diumenge, 18 de juny del 2023

Full diumenge 11 de Juny 2023 -- La meva carn és un veritable menjar

Full diumenge 11 de Juny 2023   ---  Fulls mes de Juny 2023

11 de Juny de 2023

DIUMENGE  DEL CORPUS CHRISTI

A  la Vila de Sallent:  Diumenge  d'Enramades

Il·lustració: Jordi Moras

Jo soc el pa viu, baixat del cel, diu el Senyor;

qui menja aquest pa, viurà per sempre.

Evangeli Jo 6,51-58

La meva carn és un veritable menjar

i la meva sang és una veritable beguda

"Corpus Christi": una Bella expressió que diu molt en nosaltres.

L'Eucaristia, no és pas un invent nostre: és Jesús mateix qui l'ha instituït, com a signe i garantia de la seva presència vivificant entre nosaltres. Precisament perquè ha  volgut presentar-la en forma de pa i de vi, que són aliments, perquè entenguéssim més clarament entenguéssim  que, a través de l'eucaristia, rebem la vida, la mateixa vida de Déu.

Diada de Corpus Christi per agrair al Senyor aquest do Gràcies a l'Eucaristia, la vida de Déu, que desborda àmpliament la nostra, es fa present en nosaltres.

I així el que combrega amb fe, es transforma i adquireix vida nova.

Això ho han de notar tots aquets que se m’acosten; s'han de sorprendre de la meva bondat de la meva joia, de la meva comprensió, de la meva esperança... que va més enllà del que es podria esperar de mi mateix.

Cal que tot ens acostem amb molta sinceritat sentint que, per l'eucaristia, tots formem un sol cos i que no ens poden deixar indiferents les necessitats que pateixen els altres.

Combregar vol dir estar plenament d'acord, fer plenament nostres els criteris i actituds de Jesús. Valorem de veritat l'eucaristia?

Agraïm al Senyor aquest do?. Corpus Christi continua essent plenament una diada eucarística, aquest gran do que ens ofereix gratuïtament!

 

  

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada