dimecres, 24 de març del 2021

Si algú es vol fer servidor meu, que em segueixi

21 de Març de 2021

CINQUÈ DIUMENGE DE QUARESMA

«Si algú es vol fer servidor meu, que em segueixi,

i s’estarà on jo m’estic»

(Il·lustració:
Antoni Daufí, cmf.)
 

  

LA QUARESMA ha de ser un temps de renovació de la nostra capacitat d'estimar: un temps per omplir-nos de vida nova.

Però això, únicament s'aconsegueix d'una manera: acostar-nos a Jesús.

Cada diumenge tenim el privilegi de trobar-nos amb Ell per escoltar la seva paraula i compartir la seva amistat. ¿Deixem que la seva paraula, que és portadora de vida, vagi transformant el nostre cor, fent-nos capaços d'estimar generosament?

A l'evangeli d'avui, Jesús ens ha dit unes altres paraules molt profundes que ens haurien de fer reflexionar: "Si el gra de blat, quan cau a terra no mor, queda sol, però si mor dóna molt de fruit". I també afegeix: “Els qui estimen la pròpia vida, la perden".

El que Jesús ens vol dir és que hem de saber estimar tan sincerament i amb tanta força, que no ens fem enrere encara que ens costi.

Estimar com diu Jesús, significa pensar  més en els altres que en mi mateix... Això és morir, però no per quedar destruït, sinó per donar fruit..

Si nosaltres caminem per la vida tancats en els propis interessos, sense portar una mica d'alegria i d'esperança a les persones que ens envolten, no donarem fruit i la nostra vida serà estèril...

Acostem-nos a Jesús per trobar la llum que il·lumini el nostre camí, i la força que ompli el nostre cor...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada