dimecres, 15 de setembre del 2021

Un cec seria capaç de guiar un altre cec ?

 12 de Setembre de 2021 

DIUMENGE XXIV

Un cec seria capaç de guiar un altre cec ?

La vostra paraula és veritat, Senyor:

consagreu-nos en la veritat.

Il·lustració: Antoni Daufi, cmf

 

"I VOSALTRES QUI DIEU QUE SOC JO?" És la pregunta molt directa  als seus deixebles. Una pregunta que avui ens fa a nosaltres: "I vosaltres ¿qui dieu que soc?

       Potser els qui ens fet aquesta pregunta alguna vegada, si mirem enrere en la nostra vida, ens adonarem d'una cosa: que la resposta que hem donat, cada cop ha estat diferent.

I és natural que sigui així: mai podrem donar una resposta definitiva a aquesta pregunta. Perquè la riquesa de la persona és inexhaurible.

A Jesús l'anem descobrint progressivament.

L'anem descobrint a mesura que ens esforcem per ser-li fidels, a mesura que fem l'esforç de comprometre la nostra vida, estimant com Ell ens ha estimat.

Si seguim aquest camí de fidelitat, anirem sentint cada dia d'una manera més clara, que Jesús és Aquell que dóna sentit a la nostra vida.

Aquell que fa que jo no camini a la fosques, ni amb el cor encongit.

Perquè Jesús és Aquell que obre nous horitzons a la meva vida fent-me descobrir que la donació generosa als altres és l’únic camí que porta a la joia i a l'esperança.

Preguntem-nos avui molt sincerament qui és per a mi Jesús i quina influència té en mi. Seria molt diferent la meva vida si jo no cregués en Jesús?.

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada