dijous, 18 de maig del 2023

Jo sóc la porta de les ovelles -- Full diumenge 30 d'Abril 2023

 Full diumenge 30 d'Abril 2023    - - -  Fulls mes d'Abril 2023  - - -   Fulls mes de Maig 2023

30 d'Abril de 2023

QUART DIUMENGE DE PASQUA

Jo sóc el bon pastor, diu el Senyor: jo reconec les meves ovelles, i elles em

reconeixen a mi.

Evangeli Jo 10,1-10

Jo sóc la porta de

les ovelles

 

  DISCURS DEL BON PASTOR    La primera part el "bon Pastor" s'autodefineix com la "porta" com a Pastor "veritable", que "coneix i crida les seves ovelles pel seu nom i les fa sortir".

   La porta és per portar el ramat a la vida... La imatge de Jesús bon Pastor que va al davant és preciosa: Jesús, "pastor i porta".

   La segona part uneix la paraula "creu amb la de pastor".  En Jesús s'uneixen per sempre, fins el punt de fer-se digne de morir per les seves ovelles, pel seu ramat. "El Senyor és el meu pastor, no em manca res".

Si no li manca res és que ho té tot en aquell que ha vingut per donar la vida: una vida a desdir.

La imatge de "Bon Pastor és la representació més antiga del Senyor en l'art cristià.

L'Església demana, avui, al Senyor que siguin molts i moltes els cridats al servei de l’Església i del Regne en la diversitat de carismes i ministeris.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada