diumenge, 31 de desembre del 2023

17 de Desembre de 2023

Full diumenge 17 de desembre de 2023 

-- Fulls mes de Desembre 2023

17 de Desembre de 2023 

3er. Diumenge d'Advent

Jo 1, 6-8. 19-28

Ja teniu entre vosaltres el qui ha de venir

         

En la lectura de l'Evangeli d'avui ens trobem amb la figura de Joan Baptista, que emergeix com una veu poderosa que clama al desert, preparant el camí per a la Llum que ve. Joan, en la seva humilitat, declara que no és la Llum sinó un testimoni de la Llum. Reconeix la presència d'algú més gran, algú a qui ni tan sols és digne de deslligar les sandàlies. En fer-ho, Joan apunta la veritable font de Llum: Jesucrist.

A les nostres vides, especialment durant aquest temps sagrat, no estem cridats a ser com Joan Baptista? No estem cridats a ser testimonis de la Llum de Crist
enmig d'un món sovint ennuvolat per la foscor? El missatge de Joan és clar: ell no és el centre; ell no és el punt focal. Ell existeix per redirigir l'atenció a la Llum, a Crist, la Paraula feta carn.

La proclamació de Joan ens desafia a examinar les nostres vides i preguntar-nos: Com estic preparant el camí per a Crist en el meu cor i en el cor dels qui m'envolten? Estic il·luminant activament la llum de Crist a través de les meves paraules, accions i actituds?

Que el nostre testimoni sigui un reflex radiant de la Llum que va venir al món per dissipar la foscor. Que els nostres cors s'omplin d'alegria mentre esperem la celebració del naixement del nostre Salvador, Jesucrist, la veritable Llum del món.

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada